The-Iceman-back-in-New-York.reismee.nl

Aankomst in New-York

Het Guggenheim Museum

Reacties

Reacties

Marian

zoo, hebben jullie dit allemaal nog gedaan, die eerste dag?

Verstichel Marleen

Hallo, het ziet er allemaal goed uit, en weer goed georganiseerd !! Ik wens jullie veel plezier, en zal nu en dan aan jullie denken vanuit Thailand...

Brigitta

Blijft een prachtig gebouw :-)
Wel altijd lange rijen, het best om aan het einde van de dag te doen en naar boven met de lift en dan lekker naar beneden lopen, maar ja die tip is al vaker gegeven.

Marian

die keer dat ik er was, was er helemaal geen rij....echt mazzel gehad, dus! Eerlijk gezegd, het is een mooi gebouw, ook van binnen, maar de tentoonstelling had ik geen wachttijd waard geacht....ahum, of ik ben gewoon een cultuurbarbaar....:P

The Iceman

Hey Marleen ,
Thx , en voor jou ook een prachtige reis toe gewenst . Ik zal ook aan jou denken hoe fantaschtish
het zal zijn daar in het verre en wonder mooie Thailand. Ook groetjes aan je ma en willy .
greetz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!